Redo för uppdrag?

Nu blir du belönad när du handlar på Asecs!

Äntligen kan du som är medlem i Asecs Friends bli belönad när du handlar hos oss. Det enda du behöver göra är att ladda ner uppdateringen av Asecs Friends-appen och lägga till din bank med BankID. Sedan sköter appen allt automatiskt och belöningarna kommer att börja trilla in när du handlar.

1. Öppna Asecs Friends på din mobil
2. Tryck på uppdatera och ladda ner uppdateringen
3. Gå till Min profil och tryck på Välj bank
4. Koppla din bank med BankID

Klart!

Under Uppdrag i appen ser du vilka belöningar du kan få när du handlar. Så fort du har fått en belöning hamnar den under Mina belöningar i appen.





BANKFRÅGOR

Hur kopplar jag min bank till appen?
Gå in i appen, kontrollera att du är inloggad och gå in på Min Profil. Tryck på Välj bank och lägg sedan till din bank med BankID.

Min bank finns inte med?
Vi jobbar hela tiden med att ansluta flera banker. Håll koll på nyheterna i appen och i din e-post. Vi informerar så snart vi anslutit nya banker.

Kan jag ha flera banker kopplade?
Ja, du kan lägga till så många banker du vill. Detta gör du i Min profil > Välj bank.

Tar ni alla mina kontouppgifter?
Vi samlar endast den information som är relevant för att du ska kunna få belöningar när du handlar på Asecs, detta innebär alltså endast transaktioner som är kopplade till Asecs Friends anslutna butiker.

Jag har inte fått några belöningar trots att jag har handlat och klarat uppdragen?
Det tar ca 3 dagar för transaktionerna att hanteras av din bank. När köpen har gått igenom väljer du själv när du vill uppdatera dina köp i appen via ditt BankID. Har du slutfört uppdraget så kommer du alltså bli belönad ca 3 dagar efter du gjorde det sista köpet. För att dina belöningar ska registreras behöver du logga in i appen med ditt BankID.

Varför tar det så lång tid att koppla min bank?
Det kan ta olika lång tid att ladda dina senaste transaktioner till appen beroende på vilken bank du har. Detta är något som hela tiden utvecklas och bankernas svarstid blir kortare.

Det går inte att lägga till min bank, som ska gå att lägga till?
Ibland ligger bankens tjänst nere vilket innebär att vi inte kan ansluta till din bank för tillfället. Vänta en stund och försök igen senare.

Jag kan inte logga in med BankID/Uppdatera mina köp?
Om du redan har lagt till din bank i appen men inte kan logga in på nytt med BankID så kan det bero på att din bank för tillfället inte kan anslutas till appen. Alla dina köp registreras ändå så snart anslutningen fungerar igen och du loggar in med BankID i appen nästa gång.

Mer information finns under Frågor & Svar i appen. Om du upplever tekniska problem med appen, vänligen maila support@goloyal.se. Det kommer även finnas värdar på plats på Asecs 29 november – 1 december.


LÄS MER OM APPEN

Kommentarer